Skadad!

I mitt andra byte i futsalmatchen mot Zinkgruvan skarvade jag en passning runt min försvarare och gick själv förbi på andra sidan för att möta bollen. Jag la den tillrätta och med andra tillslaget pangade jag in den i närmaste hörnet. KLASSMÅL! EN prestation klart över min förmåga.
I mitt andra byte i andra halvlek slutade en duell med ett kumpigt snedtramp och en stukad fot - klart mer i linje med min förmåga. Givetvis hade det att göra med att Carolina jinxade mig innan matchen. Man FÅR INTE säga "gör inte illa dig nu".

Detta medförde att det blev ett kort besök på jobbet imorse, efter det blev det sjukstugan. Dommen blev några dagars invaliditet med tillhörande minimal belastning. På plussidan ska nämnas att jag hann hem i tid för att ta ut soptunnorna som vi glömde imorse. Sen får jag följa med på Kians utvecklingssamtal imorgon.

Trots att Kian vart på dagis JÄTTELÄNGE idag så ville han inte gå hem, han la sig på golvet och gnällde i protest. Men det är väl bättre att det är så än tvärt om. Väl hemma har Kian lekt med pappas kryckor och sedan har han ätit en GIGANTISK portion med gröt.

Appropå ingenting, läste i aftonbladet för någon vecka sedan rubriken "Svenske porrkungen startar lyxhotell" Gästerna skulle få bo gratis på femstjärnigt hotell emot att dom lät sig filmas när dom hade sex på rummet. Berth Milton Jr trodde att han årligen skulle kunna tjäna ca 300 millar på idén. Jag blev fundersam...ingenstans i artikeln stod det någonting om vad Carl XVI Gustaf hade för finger med i spelet. Sug på den ni! :)

Peace!

/Jon

Kommentarer
Postat av: sara

Nej, det är konstigt att Örebroarna bara gillar fotboll. Hehe. Men det var ändå rätt fullt i hallen i går när de mötte leksand=)

Ska shoppa lite i morgon och hoppas på att jag hittar nått snyggt att ha på mig på lördag;)

Allt bra med er ? Och bebisen i magen ? =D

2010-11-24 @ 18:28:35
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe ja. Örebro vann ju tyvärr till slut;P Dem är rätt bra faktiskt=)



Ja läste om Jons stukade fot. Trök.=/ OCh jobbigt att vara förkyld. Med oss är det bra iaf.

Åhh jag vill också känna sparkar i magen ;) hihi. Har ni kommit på något namn? Jag har funderat lite, men inte kommit på något än....

kram

2010-11-24 @ 21:27:31
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0