Upprättelsen

Efter att ha gjort nästan 100% av jobbet under ganska lång tid har jag äntligen fått halva äran. Jag pratar förståss om bloggen som Carolina äntligen erkänner som "våran" istället för "hennes". Igår firade vi med varsin marabou. Det har blivit så svårt med valen som kommer med att man blir vuxen. Vilken sort ska man ta? Lite sugen på schweizernöt men ändå inte, det får bli digestive. Jon för fem år sedan hade tagit båda och garderat med apelsinkrokant.

Carolina hade lämnat en trevlig överaskning till mig när jag kom hem idag. Nej, inte det grisiga köket med massa disk. Jag pratar om att hon letat fram mina coola solglasögon. Jag som trodde att hon inte gillade dom, nu verkade det som hon ville att jag skulle ha dom oftare. Sen hittade jag spår av köttfärssås och kom på att hon sett någon använda stora solbrillor för att slippa bli tårögd vid lökhackning. Halv åtta hos mig sätter större spår än man kan tro. Dom sökte nya deltagare, undrar om jag ska ställa upp med mina stuvade makaroner.



OBS! Bra reklam! Foppas båda risifrutti - Mer carpe diem än så här blir det inte.

Lady Gaga?

Lady Gaga?

Kommentarer
Postat av: sara

Huset ligger ute på hemnet. Ska på visning nästa lördag, den 27. Ett vitt litet tegelhus. Ålgatan ligegr det på =) Kika på det=P

JA fast jag tror ju inte vi har nån chans men vi får se.. Kram

2010-11-18 @ 09:17:30
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0