Vengeance is a dish best heated in the oven

Glömde bort foppalänkarna, klantarsle.

http://www.youtube.com/watch?v=L-hmZjGN2Jo&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=B4X43e1Tf0g&feature=related

Åter till inlägget.

Hallå där kött och blåbär!

Idag har Kian inte sovit middag vilket märktes tydligt när vi kom hem idag. Han somnade i soffan direkt när vi kom hem, sedan i matstolen när han skulle äta. Jag lyckades iaf hålla honom vaken till klockan sju, sen somnade han som en stock. Vad gör man inte för Carolinas sovmornar.

Idag har jag införskaffat älg- och fårpepparkaksformar inför lördagens pepparkaksbak.

bäääää och...ehhhh...va f-n säger älgen? muuuuu?

Och då slog det mig pepparkaksbak = pepparkakshus!
Stopp och galopp! Är det verkligen en jättebra idé med tanke på förra årets takras, sneda väggar och lös kristyr? Det är en svinbra idé! Vilken chans till revanch! Jag är ett år äldre och ett år visare och jag är mer taggad än någonsin. Tyvärr har jag inga riktigt bra lösningar på förra årets problem men det hindrar mig inte från att lägga ribban ännu högre. Men vad ska jag baka? Har ni något bra förslag till en glad amatör med för höga ambitioner?

Nu ska jag städadiskatvättaochvikatvätt så Carolina blir go och glad.

Glöm inte Cirkus Möller imorgon! Sean banan och flickorna på Klitteholm - Thats entertainment!

Haydehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0