Ett nytt liv.

Idag har det gått EN dag sen jag åt socker, jag har ätit sallad till maten TVÅ dagar på raken och jag har sprungit EN dag på raken. Jag tror att vi alla kan enas om att jag är inne på helt rätt spår. Men det har inte vart lätt. Idag skulle jag ut och springa samtidigt som Kian skulle bada.
-Ska du gå och bada Kian?
-Jaaa, Tian bada...Pappa läsa.
-Men...skulle inte pappa gå ut och springa?
-Näää, pappa läsa appe puh (nalle puh)
Jag lovar att jag övervägde alternativen noga. Men hur lockande det än verkade med heffaklumpsjakt så bet jag ihop. Om man får nobellpris för provrörsbefruktning, tänk då vad man skulle få när man knäcker en muffins som innehåller kondition.

Nu kommer Carolina in och säger att det ser fördj*vligt ut, plockar upp en bok och en nappflaska...sen var det tomt. Tvångstankar där.

Carolina tycker, och nu citerar jag: "Du borde bli en bra bloggare"
Mäh! Jag jobbar på det, men ni får hålla till godo med det jag har att erbjuda för tillfället.
Hon menar nog en såndär som tjänar dineros på att skriva dynga. Tyvärr får jag dålig support.
-Får jag datorn så jag kan skriva då?
-Nä, jag kollar vilket diskmedel som är bäst.
(det billigaste så klart! Det är det alltid, vad f-n var det för nyhet aftonbladet?)
Jag är ändå mer inne på att bli FIFA pro. Min "skapade Kian" har precis lämnat ÖSK efter att ha fått erbjudande från Newcastle, precis samma plan som jag har för min son. ÄR DETTA TECKNET JAG HAR VÄNTAT PÅ!?!

Ikväll kollar vi på "lite sällskap" vi har tjutit av skratt två kvällar på raken och hoppas på ett hattrick.

Hej dåååå!

/Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0