Lek & Bus...

Usch vad dåliga vi är på o blogga! Det hinns inte riktigt med :P

I Måndags var jag och Kian till Ikea och köpte en säng till han. Han blev jätteglad och nöjd! :)
Han har sovit jätteduktigt i den, förutom inatt då han kom in och skulle sova mellan mamma o pappa. Jobbigt att varken jag eller Jon som skulle jobba hela dagen inte kunde sova bara..heh. Han låg och drog i min arm och Jon låg han och sparkade på :P
Hoppas han sover i sin säng heeela natten nu.


Såhär ser världens goaste unge ut i sin nya säng (som ska målas och bli fin)




I Tisdags var vi med Linda och Ella till Lek & Buslandet. Det var populärt! :)
Tog lite bilder men det blev inte så bra då ungarna inte var stilla en sekund..hehe..


Hoppa studsmatta var kul, även om Kian var en liten fegis :D


Haha "Toker" åker rutchekana(stavas?)



Ella springer på löpbandet och Kian kör på träningscykeln (Linda också btw) :)


Uj sååå stark!!


Det är så gulligt när dem springer och håller varann i handen..hihi


Gullungarna i bollhavet!


Här ska det byggas torn


Kian roar sig :)




Jag och Kian har varit ute och åkt motorcykel också, han har ju börjat köra runt som en galning inomhus nu och det slirar ju så fruktansvärt.  Det gick mycket bättre ute på gatan....

 






Ha de fint...
-bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny A

Ni har en award att hämta på min blogg. :)

2010-10-29 @ 12:58:50
URL: http://misseery.blogspot.com
Postat av: sara

VAd söta dem var =) Håller dem varandra i handen åå. Sött =P

2010-10-29 @ 20:47:08
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad roligt dom ser ut att ha det!

2010-10-30 @ 14:42:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0