Äntligen!!!....

har vi en bärbar dator som fungerar igen. Den har varit på reperation hos brorsan ett tag :)

Idag var Kian en sväng hos Jonna och Nicklas och lekte lite på förmiddagen. Både Jonna och Kian var väldigt trötta när det var dags att sova middag..hihi.

På eftermiddagen var vi ute i lekparken så att Kian fick leka med Johan och Jesper.
När Jon kom hem passade jag på att gå ut o gå en sväng, hade tur som träffade på Maja och Julia för då fick jag sällskap också :)
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan åkte Jon på fotbollsträning.
Heh..Jon snubblade över stackars lilla Kian som ramlade och slog sig i huvudet. Så nu fick han se på bilar för att vi tyckte så synd om han. Det var ingen snygg tackling Jon gjorde på min lilla snutteplutt ♥ En stor bula i pannan kommer han att få.

Sen ska vi se på någon film när Jon kommer hem och Kian sover, fick låna massa filmer av Nicklas idag.

Ha de fint!
-bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt med en fungerande dator. Våra är helt kassa. Markus har lagt av att funka helt och hållet och min är cp-ig =S

Men vi ska lämna dom till nån som kunde fixa. snart.

Allt bra med er annars dÅ? HAr ni blivit friska?

Kram

2010-09-14 @ 13:55:07
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe okej=P



Jag kommer börja med att vara hemma i en och en halv vecka sen får vi se hur det känns=) Har din vän Linda gjort det än?



Kram

2010-09-15 @ 16:55:58
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

okej. nej du sa bara förut att det var nån vecka kvar till hon skulle göra. Men det var ju ett tag sen då=)

Jag är faktiskt inte nervös än. Men vet att jag kommer bli samma dag iaf.

Kram

2010-09-16 @ 13:35:13
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0