Bada,bada,bada.....

I förmiddags tog jag med mig Kian till Hagabadet. Kian tyckte det var jättekul! Han plaskade, hoppade och lekte ända tills det var dax att åka hem och laga mat. Vi badade ca 1h 15min och till och med jag var helt slut efter det.
Det var riktigt skönt i vattnet eftersom dem har det uppvärmt till 34 grader på Torsdagar, så det var mkt bebisar/barn där och badade.
Kian somnade gott efter maten, jag råkade också somna till en liten stund. Sedan har jag städat, tvättat, plockat o donat resten av dagen :P

Imorn är det jobb för min del och likaså på Lördag, har inte alls någon lust med det. Det blir extra jobbigt att masa sig iväg till jobbet när man inte har så mkt tider, man kommer lixom aldrig in i det då :P

Jon har skaffat ett nytt x-boxspel nu igen, så då vet man vart man har han nånstans..heh.

Jag beställde btw gardiner från Jotex till vardagsrummet för ett par dagar sedan. Vi har inte haft gardiner där sedan vi tapetsera om (i slutet av sommaren), men jag har hellre utan gardiner än med gardiner som inte alls passar in. Nu var det inte leverans förrens den 25Nov på gardinerna jag beställde så vi får vara utan ett tag till. Hoppas att det blir bra när dem väl kommer bara :)

Nae ska jag sova...


Ha de fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0