Mamma, fettis!

Mariebergs IK är klart för div5 efter 2-0 mot Rynninge IK 2. Efter 90 minuter ångestfotboll vann MIK tillslut rättvist och det kändes väldigt fint, trots att jag missade ett JÄTTELÄGE. Drog en back, drog målvakten, kom ur vinkel och målvakten hann tillbaka och hindrade mig från att lägga bollen i öppet mål. Men en kväll som denna gör det ingenting.

I helgen var vi på hotell Aprilvägen 7 i Borlänge. Vi blev serverade god mat och rejäla frukostar. Jag och Carolina njöt av två härliga sovmornar medans Kian lekte med farmor och farfar. Och när det drog ihop sig till lördagskväll dök den upp - The one and only - EL TACO!!! Alla ingridienser för en lyckad helgmed andra ord. Jag säger som Kian: Tack så mycket, tack så mycket, hej då!

Kian är så lätt att ha att göra med. Han får beröm jämt för att han är så glad och possitiv, det måste han ha fått av mig. Rolig är han också, men mamma fettis betyder inte att mamma har blivit rund och god utan att Kian vill ha en festis. Ändå riktigt kul.

/ Jon

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad tråkigt att vi inte kunde träffas. Hade verkligen velat det. Men mådde illa från fredag eftermiddag till i går(söndag) kväll. Riktigt jobbgit. Spydde två gånger.(för den som ville veta) Hehe. Men vi får försöka ses någon gång snart. Kramar

2010-09-27 @ 09:03:32
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Agneta

Grattis!

2010-09-27 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0