Nu får det räcka!!!....

Hade BF i Fredags och ännu har den lille bebisen inte velat komma ut till oss. Dagarna går riktigt långsamt nu!! Mest för att jag har så jäkla ont i fogarna, idag har jag inte kunnat stödja på det ena benet. Det är inte kul när man är rastlös som person och ofta brukar vara uppe o ranta runt :P
Låg dessutom och hade värkar inatt och trodde det skulle sätta igång, men istället avtog det och jag somnade om istället...det är retligt!!
Jon tycker jag ska se till att det sätter igång inatt så att han slipper gå till jobbet imorn..tyvärr inte mycket jag kan göra. Bara vänta o hoppas på det! Det blir jobbigt om jag ska vara hemma själv med Kian hela dagen imorn eftersom jag knappt kan gå och är en tjockis, mamma är ingen rolig lekkamrat just nu tyvärr :/

SNÄLLA BEBIS KOM UT TILL OSS NU, VI LÄNGTAR EFTER DIG!!! :)


Hihii Kian säger så roliga saker nu för tiden. Vi hade varit o köpt en cykel åt han igår.

Kian - "Vad gör du Pappa?"
Jon - Jag bygger ju ihop din cykel Kian
Kian - "Ahaaa....SPÄNNANDE!!"

Hahaha, lät som att han hånade Jon där!

Tyvärr var inte Kian någon hejjare på o cykla ännu, han har inte förstått hur man trampar men däremot är han väldigt duktig på o styra och använda ringklockan :)


Nu ska jag sätta mig brevid min lilla goding som kollar på Djungelboken.
♥ Snart är han storebror!...häftigt! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0