Slutkalasat

Då var det slutkalasat för den här gången och efter en diet av bulle, kaka och tårta så är jag längre ifrån beach 2014 än någonsin. Men det var det värt, hon bakar ju så himla gott min lilla fru.
Jag har fått en tröja och en skjorta så nu har jag fyllt kvoten av nya kläder för i år. Sedan blev jag sponsrad med en del dineros vilket gav blandade kännslor. Pengar är aldrig fel men min födelsedag ligger ju längst ner i den ekonomiska svackan som uppstår efter att vinterns elräkning är betald. Hur gärna man än skulle vilja köpa sig nåt fint eller hitta på något kul så slutar det med att man tätar luckorna med födelsedagspengarna.

Idag spelade ÖSK sin första seriematch för säsongen och efter lite hjälp från domaren som var vänlig nog att dela ut två gula kort till en fiskrensare så lyckades Svartvitt bärga en 0-1 seger. Det var la götta det!

I helgen lyckades även Marieberg bärga en seger men det satt inte lika hårt inne. 10-2 mot bananer i pyjamas (SMÅ IF) och som defensiv mittfältare hade man inte fullt upp. Kanske lika bra det, jag kände mig väldigt...rund.

Nu ska jag lägga mig. Jag har nämligen spenderat en del av min tid som var ämnad för skönhetssömn till att måla om Kians rum. Limefärgat är det senaste och vi får se hur lång tid det tar innan Carolina tröttnar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara

Svar till carro : Haha. Ja det var nog en kul syn kan jag tro=P Lovar att filma nästa gång ;) Haha. Ingen bebis i dag heller ? =D Kram

2011-04-05 @ 22:00:56
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0