Hjärncellerna tar kollektivt självmord.

Vi sitter och tittar på Ullared...eller Carolina tittar och jag knappar på datorn, man kan altså säga att vi umgås. Trots att jag inte tittar så känner jag hur mitt IQ sjunker...det är som passiv rökning...fast med TV.

Idag åkte min mamma hem, hon har vart här några dagar och det har vart skönt med avlastning. Nu är allt som vanligt igen. Det är det ju iof nästan alltid men igår var det en såndär ovanlig vanlig dag.

Jag och David är som sagt ensamma på jobbet den här veckan och bara därför pajjade våran mail. Vi tyckte det var så himmla lugnt och skönt fram till klockan tolv då vi insåg att mailen inte uppdaterades och att den inte gjort det dom senaste 24 timmarna. Som tur var lyckades våran IT-partner lösa krisen och efter lunch dråsade alla olevererade mail in på samma gång. Tummen upp för det! 
Strax innan jobbdagens slut fick jag besök av min favorithombre Johan som styrt en xbox-mic till mig eftersom han tröttnat på att jag får slut på batteri i min trådlösa mic, trevligt trevligt. Det gäller att se det stora i det lilla

Som när den inte alltför välsorterade livsmedelsbutiken Konsum-Garphyttan har grill-bearnaise när det är dags för en köttbit. Inte nog med att det var en sån dag igår...när jag skulle betala så såg jag "Måns och Marie har gjort slut" på löpet - jobbigt. Nu vet jag ju inte om jag ska välja Marie eller Rihanna om jag skulle få för mig att byta ut min nyvarande fru. Hon får helt enkelt sluta kritisera mig på bloggen för att minimera den risken.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0