Plötsligt händer det

Ja, plötsligt dyker det upp ett inlägg från lilla mig. Denna gång är det för att hedra en gammal trotjänare som gjort sin sista ansträngningen. Jag har överraskat mig själv med att göra en riktigt bra fobollsträning följt av en ÄNNU bättre fotbollsträning. När jag säger "bra" och "ÄNNU BÄTTRE" menar jag förståss "inte helt usel" och "någolunda skaplig" men jämfört med dom bollmongoträningar jag brukar prestera är jag helnöjd. Kan det vara mina timmar på träningscykeln som gett resultat? Jag känner mig stark!
...Men efter några julbord och massa julgodis käner jag mig även lite..ehh..ja...FET!

 Som tur är har jag och Carolina utmanat Mackan och Sara på Biggest looser. En tävling i viktnedgång som startar efter nyår lagom till nyårslöftet känns som den perfakta moroten för mig. Jag är så positivt inställd att jag flyttat fram min satsning på beach 2014 till 2012 med reservation för en försening till 2013. Men fram tills dess ska jag följa julens sanna budskap, ät dig fet. Jag tror att det står i början på nya testamentet....

Nu till avtackandet av min högra gympasko: Du lämnade mig alldeles för tidigt, du hade fortfarande mycket att ge. Samtidigt skänker det mig tröst att ditt sista framträdande var ditt bästa, du fick sluta på toppen. Jag tvivlar på att någon någonsin kommer att bära en mer prisvärd sko.

Det är så här jag vill komma ihåg min ärrade kämpe

Tack för att ni lyssnade!

Ciao! /Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Jeohi! Ett inlägg :)

2011-12-21 @ 01:38:41
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0