Elva frusna stackare

När det är -18 grader ute finns det lite saker att tänka på.
1. Gå inte ut.
2. Om du ska gå ut, se till att du har en svinbra anledning.
3. Klä på dig.

Nu var det förvisso bara -14 när man kom in i centrala Örebro men att åka på fotbollsträning kan inte tveklöst klassas som nödvändigt. Ändå var det 11 frusna stackare som hittat till en frusen konstgräsplan och ville sparka boll. Det gick väl sådär, det var såphalt och man fick ont i fötterna när man sparkade bollen och det gick egentligen inte att göra någonting vettigt. Hoppas bara att inställningen belönas med en plats i truppen på fredagens träningsmatch...på uppvärmd plan.

Egentligen var det tänkt att det här skulle vara Big Brother-bloggen ett tag framöver men det har strandat lite. För trots att jag betalt dyra pengar (200 spänn) för att få tillgång till huset dygnet runt så kan jag inte se ett skit. När jag påtalat dett för supporten via mail två gånger har jag fått svaret.....
Nej, dom har inte ens bemödat sig med att svara, trots att supporten är öppen ca 14h om dygnet och dom har haft snart två dygn på sig. Trevligt bemötande!

Fattig uppdatering kan tyckas...men jag har vart krasslig, jobbat ändå och sovit för lite. Jag tycker att det borde räknas in i det totala omdömet.

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min snarkande tjockis, gonatt!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Jag trodde man fick betalt för att se sådant skräp!

2011-02-23 @ 08:56:46
Postat av: Sara

Carro: Det hade varit jätte kul=) Men Leksand spelar derby mot Mora, utomhus på lördag! Vi har inte riktigt bestämt än om vi ska dit. Men det kommer fler lediga helger =P Jag måste ju få se Marieberg nångång =D



Har ni kommit på något bebisnamn än förresten?

Kramar

2011-02-23 @ 16:34:20
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah vad bra =)



Det kommer som sagt fler helger. Kram

2011-02-23 @ 19:04:42
Postat av: Fredis

Men Agneta, det där har du fått om bakfoten. Hur skulle det gå ihop om kanalerna gjorde program som tittarna fick betalt för att se. Sämre affärsidé får man leta efter!

2011-02-23 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0