Oh NO!!....

Kian har haft feber igår och idag, men det har inte märkts på han alls då han springer runt o busar på som vanligt. Men imorse vaknade han kl 03:45 och skulle inte sova mer, likadant var det igår. I vanliga fall brukar man ju sova mer när man har feber, men inte Kian! :P 
När han äntligen vid 11:30 la sig i sängen för o sova middag så vaknade han efter ca 20-30min av sin jättejobbiga hosta. Sedan spydde han, jag tänkte att det var hostans fel att det kom upp lite. Men medans jag håller på o torkar bort det så kommer det en ännu större omgång...HOPPAS INTE ATT HAN HAR ÅKT PÅ MAGSJUKAN IGEN!! Då är det fruktansvärt synd om lillfisen!!! :/
Hörde att det var många dagisfröknar som var sjuka när jag hämtade han på dagis i tisdags.
Men förhoppningsvis var det hostan som gjorde att han spydde. Vi får börja ge han hostmedicin igen, det värsta é att om det är maginfluensa så tål han säkert inte medicinen. Men det visar sig väl snart vad det rör sig om....

Nu blir det till o tvätta sängkläder för min del! Kian ligger i soffan och kollar på Teletubbies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0