Torsdag 24/2

Idag bakade jag lite medans Kian var på dagis, måste fylla frysen till Jons och min födelsedag för sen kommer jag inte ha tid att stå o baka inte. Igår gjorde jag kanelbullar och idag gjorde jag solskensbullar och chokladbollar :)

När Kian kom hem från dagis så fick han bada, vilket är bland det bästa han vet.

I badkaret....
- Kian: uj, det kommer tiss!
- Mamma: va?..kissar du i vattnet??
- Kian: ja!...ehh, nej! Kian bada mer!

2 sekunder senare....
- Kian: Kian tvätta sig (han tar (kiss)vattnet och tvättar sig i ansiktet)

och sedan....
- Kian: Ahhh kossan äter upp Kians snopp!!...ahhh....!! (leksakskossan ÄR farlig!)

Hehehe...svårt att förklara, men det var väldigt roligt! Han är en riktig liten pajjas! :D

Imorgon får jag och Kian vara själva hela dagen lång. Jon ska jobba fram till 16:00 för dem har inventering och direkt efter det åker han och spelar fotbollsmatch så han kommer nog inte hem förrens 20-21 någongång :(
Och på Lördag får Jon och Kian vara själva för då ska jag jobba hela dagen, samma på söndag (om jag inte delar den tiden med en tjej!?...får se hur mör jag é i kroppen efter lördagen)

Just nu sitter Jon på övervåningen och kollar på fotboll medans jag sitter här nere och glor på "sveriges värsta bilförare", heh vi ser inte mkt av varandra nu för tiden :P

Tror jag ska gå o lägga mig snart, så jag är pigg o glad imorn när jag och Kian ska ha en heldag :)
Vet inte vad vi ska hitta på för nåt, men det visar sig väl...


Ha de gött!

/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0