Lite av varje....

Yeees!...nu har jag vunnit över Jon i "Ticket to ride" två gånger i rad, känns rätt bra! :)
Jon blev nervös och försökte distrahera mig genom o diskutera tråkiga ämnen med mig, sedan när det visade sig att JAG VANN så skulle vi räkna alla tågen för han tyckte inte att det kunde stämma..haha, men det gjorde det! Stackarn som är så dålig förlorare! ;D




Idag har jag varit hemma med mitt lilla hjärta ♥ Han tyckte det var uppstigning redan kl.05:30 imorse (det tyckte inte jag!) :/
Idag har Kian käkat som en häst! Till lunch fick han fiskbullar och potatis och han vräkte i sig hela portionen. Till middag åt vi ris och kycklinggratäng och samma där, Kian åt upp all mat på tallriken. Och direkt efter maten åt han två clementiner och en banan. Snacka om kontrast till hur det brukar vara, får hoppas att det fortsätter så :)


Har funderat på det där med syskonvagn och jag tror att jag hittat den jag vill ha nu, en "Phil & Teds Hammerhead". Den har fyra hjul (som jag vill ha den här gången) och är praktisk med många olika funktioner samt smal så man kommer in genom dörrar o inte tar upp hela gångvägen när man är ute o går.
Men får se om det blir en sådan eller någon annan sort, såhär ser den ut iaf....





Jaha nu åkte Björn Ranelid ut. Måste nog hålla med Jon om att Let´s dance inte alls är lika roligt längre. Fast jag tror att det beror mest på att det inte är några roliga deltagare med i år. Jag bryr mig inte speciellt mkt om vilka som är kvar o vilka som åker ut :P


Imorn kanske vi ska åka till Lek & Buslandet en sväng så Kian (och Jon) får busa av sig lite :)
Annars har vi inget planerat i helgen, känns rätt skönt faktiskt.



Uj uj vad "sprattlet" i magen sparkar och buffas, brukar bli så när man ligger still. Men det är härligt att få känna ordentliga sparkar. Med Kian kände jag bara små buffar :)
Det är skrämmande att tiden går så otroligt fort, är redan i v 31!

Vecka 31
Barnet: Barnets proportioner påminner mer och mer om ett barn som är fött, huvudet är nästan åtta centimeter i diameter och fötterna knappt sex centimeter. Hjärnan växer sig större och börjar få allt djupare veck för att få plats. Barnets hud som tidigare varit skrynklig börjar nu fyllas ut med fett och slätas ut.





Nu ska jag gå in o byta blöja på Kian och sedan försöka sova, har lovat att ta "lillskruttas" imorgonbitti så lite sömn vore på sin plats...



Trevlig helg!
-bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0