05:18....

Sitter med Kian och väntar på att Bollibompa ska börja såhär på lördagsmorgonen, det är 12min kvar :P
Jag kude ändå inte sova, mår illa och har ont i magen. Mår liiite bättre nu när jag sitter upp.
Det var ju första dagen jag kude äta igår efter maginfluensan, inte konstigt att man inte mår så bra när magen blivit van att vara tom :/

På tal om maginfluensan så var det ingen rolig upplevelse, det började med dålig mage på onsdagen så sprang på toa hela dagen och sedan började jag spy om vartannat också fram till torsdag morgon. Stackars lilla bebisen i magen fick väl åka karusell som bara den, jag hade ont i magen och den spände som sjutton.
På torsdagen kunde jag iaf börja behålla saften jag drack om jag drack liiiite i taget., sov mest hela dagen. Igår kunde jag börja äta lite smått men kände mig ju otroligt svag och klen och idag börjar jag känna mig som människa igen tror jag.
Om jag får lite mer sömn sen, har sovit i 4 1/2 timmar hittills. Men låter Jon sova ut lite först ♥ Han har haft fullt upp med spyor och sjuklingar omkring sig hela veckan, eller han har ju iof fått "ta igen sig" på jobbet ;) Får hoppas att han klarar sig den här gången också. Han klarade sig från maginfluensan sist, förstår inte vad hemligheten är!? :D

Nu har bompa börjat..*tummen upp* :)

Det blir iaf att vara hemma och vila upp sig idag också, tror inte att jag haft ork att jobba i 9 timmar. Det tar på krafterna att vara sjuk, speciellt med en bebis i magen som tar lite av energin också.

Nu har Jon kommit på att han vill att bebben ska heta Texas, jag är lite tveksam..men det är inte lika illa som de andra namnen han kommit med iaf :)
Jag är mer inne på Jamie nu. Men vi får se, det hinner ju ändras några gånger till antar jag :P
Det finns verkligen inget pojknamn som klickar och känns helt  rätt den här gången, det är såååå svårt då!

Nu vill Kian se på film istället...jag är så otroligt TRÖTT PÅ "PIPPI LOPPLOPP", jag tål varken att se henne eller höra hennes röst längre (o inte någon annan i filmen heller för den delen)!!!
Nä idag ska vi ha en Pippi-Fri dag har jag bestämmt..*skönt* ;)


Ha en bra dag!
-bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0