Nu får det fan vara nog!....

Stackars Kian spydde två gånger inatt och har redan spytt 5 gånger nu på förmiddagen :(
Han är min duktiga lilla kille, men det värsta är att det är svårt att få i han vätska idag så han har ju nästan inget att spy upp utan han sitter och hulkar långt innan det kommer upp någon spya/tjockt slem.

Jag fick samtal från jobbet imorse och blev jätteglad att jag skulle få komma hemifrån och jobba en liten stund ikväll. Bort från all spya och sjuka här hemma...*skönt*
Men jag började må illa och bli svag i hela kroppen, trodde först det var inbillnig eftersom jag torkat spyor hela förmiddagen, men när jag blev dålig i magen också så tänkte jag att det kanske inte var inbillning.
Fick iaf lov att ringa till jobbet och säga ifrån mig tiden, det ville jag verkligen inte men kan ju inte sitta i kassan med dålig mage. Vet ju inte vad det utvecklas till heller :(
Hoppas att jag är frisk till på lördag iaf för då ska/vill jag komma iväg o jobba, Allt är bättre än o vara magsjuk!!

Nu har Kian somnat, jag ska också försöka sova lite...men mår illa så vet inte om jag kan...


Ha en bra dag!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0