som bortblåst!....

Jahopp då var Jons bra humör som bortblåst...
han som varit så go o glad ett tag nu. Men jag kände på mig att det hade med ledigheten att göra, nu ska han ju tillbaka till jobbet imorn och jag förstår att han har ångest :/
Men önskar att det bra humöret kunde hålla i sig ändå, det blir så mycket trevligare för alla andra i hans närhet då!!

Idag fyllde min Mormor 80År och det firade vi med att gå ut och äta på Scandic hotell i Västhaga. Det var väldigt trevligt och mormor blev så glad över att bli uppvaktad :)

Nu ska jag försöka sova, man vet ju aldrig när Kian tänkt gå upp imorgon bitti. Men han somnade inte förrens 21:30 så förhoppningsvis sover han liiite längre än till 05-06 :P

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0