Lek & Bus

Igår var familjen iväg till Ånnaboda och åkte pulka. Jag trodde inte Kian skulle våga åka i den stora och branta backen, men han tyckte det var skitkul och körde slut på pappsen helt och hållet. Bra träning där :)

När vi kom hem lekte vi med Kian typ hela dagen. Han är så rolig våran lilla skrutt, en riktig pajjas är han!
Igår kväll när Kian kollade på bollibompa så satt jag och Jon i soffan och gjorde han sällskap, plötsligt rusar Kian fram till Jon och säger åt han på skarpen "Pappa INTE röra tvn!! Du får INTE röra tvn!! aj aj pappa!!" haha.

Jag visste att Jon skulle tillbringa kvällen på övervåning framför sitt x-box så jag hyrde en film på konsum som jag kollade på när Kian lagt sig för natten. Det blev "Knight and days" och trott eller ej men jag höll mig vaken heeela filmen och jag tyckte den var jättebra :)
Snacka om nöjd jag blev som såg en hel film utan att somna, det är helt otroligt!

Idag ska vi åka till Lek & Buslandet med familjen Fredriksson/Mansikka, det ska bli skojjsigt. Kian har tjatat hela veckan om "leka bluslandet" och idag ska han äntligen få åka dit och busa av sig.

Jahopp då har jag bloggat klart för ett tag framöver, jag överlåter nog bloggandet till Jon helt och hållet snart tror jag. Finns ingen motivation alls till och bogga för min del :P

Nu ska jag göra mig iordning och ge Kian mat innan vi ska ge oss iväg.

-Bye!




Kommentarer
Postat av: Sara

Carro! Inte sluta blogga =) hur är dte med magen? växer den så det knakar? =P Kommit på nått namn?

så kul när ni skriver om kian, vad han säger å så =D Såå sött !

Kramar

2011-01-10 @ 18:39:49
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0