gahh!!...dessa karlar alltså!!

I måndags skulle jag ringa och boka tid till o ha dop för Theo. Men det var bara telefontid fredagar 9-12. Detta berättade jag för Jon, så han visste att jag tänkte boka in ett dop den 4 september.
Idag ringde jag och bokade in ett dop då eftersom vi inte hade nåt annat planerat den dagen. Men när jag hade gjort det så var det tydligen inget bra tyckte Jon eftersom hans pappa jobbar ojämna veckor och har svårt att byta. Och vi vill ju ha ner släkten från Borlänge så... 
Find!...då sa jag att jag ringer och byter tid till helgen efter istället, den 11 september!
-Ja gör det sa Jon!
Men sedan (efter att jag ringt och bytt tid) hasplade Jon ur sig att det inte var så bra gjort eftersom han ska iväg med jobbet till Paris då. Hur skulle jag veta det?...kunde han inte ha hasplat ur sig det innan jag ringde och bytte tid då? 

Att han skulle åka iväg ed jobbet berättade han för ca 1/2år sedan, inget jag skrev upp eller la på minnet eftersom det var så långt fram och kan hinna ändras. Men han räknade iskallt med att jag skulle veta det eftersom han berättade det då...yeah right!!!
Jag blir gaaaalen!!

Men men jag får väl så snällt ringa och ändra tid igen nästa fredag då!!
Jag blir tokig på karln ibland!! (Ingen framförhållning alls!) :P


Så nu har jag skrivit av mig lite, tack! ;)


Kommentarer
Postat av: Lilian

Ibland är det skönt att få skriva av sig :)

Hoppas att ni får ihop ett datum som passar alla!

Kram!

2011-07-30 @ 10:06:46
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: sara

Men ååh. Drygt =P



tycker du får ta och börja uppdatera lite mera carro ;)

Kram

2011-07-30 @ 12:01:47
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0