Resultatet

Så klippte hon då av sig håret min kära sambo, det bästa hon gjort på år och dar utseendemässigt. Hon har aldrig vart så snygg i håret under den tid jag kännt henne. Synd bara att hon inte känner likadant, hon känner tyvärr helt tvärt om. Utan att ens låta det sjunka in började hon genast att googla på hårförlängningar och idag var tiden bokad och klar.
Jag är lite bitter, inte nog med att hon ska förstöra frisyren som jag älskar. Jag ska få betala för det också - tusen spänn hos frissan och ytterligare tretusen för att återställa det hela. Finns det någon som har bra tips på hur man på andra smärtsamma sätt kan göra av med mer pengar medans jag ändå är igång.

Jag som såg fram emot sköna extrapengar i form av skatteåterbäring och semesterersättning fick nöja mig med en tvångsinköpt tvättmaskin, en betald elräkning och INGEN ny cool frisyr på Carolina....kul.

Det finns hopp. City Gross slår upp portarna i oktober och förhoppningsvis ska Carolina finns på plats. Hon har skickat in ansökningar på två av tjänsterna och det vore väl själva f-n om hon inte skulle kunna få en heltidstjänst den här gången. Det känns som hon har gjort sig förtjänt av det många gånger om.

Nu ställer vi in siktet på Borlänge till helgen och hoppas på lite välbehövlig vila!

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Maja

Men åh va synd att hon inte ville ha kvar frillan, ni kunde tagit ett kort så vi fick se hur de blev ;) va så nyfiken. hehe

2011-06-17 @ 10:58:01
URL: http://milovaldemar.bloggplatsen.se/
Postat av: Jon

Bara att konstatera att missnöjet var för stort, hon ville inte bjuda på den :(

2011-06-19 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0