Alltså.....

det är tydligen inte alls synd om mig som har fått foglossning de senaste dagarna som bara blir värre o värre, kan knappt gå ibland :(
Jon säger bara till mig att bita ihop och att det bara är inbillning...ohhh, han som vet så mycket om att vara gravid! Men han dummar sig nog bara, han tycker nog synd om mig egentligen :P

Halsbrännan har också börjat smyga sig på idag, hoppas hoppas att den ger sig och håller sig borta framöver!

Men jag ska väl inte klaga allt för mycket, hade ju faktiskt en helt smärt/-problemfri graviditet med Kian och hela den här graviditeten ända fram till nu när det bara är 2 veckor kvar. Men nu förstår jag verkligen dem som haft foglossning och halsbränna större delen av graviditeten, inte kul alls! :/

Imorgon ska jag och Kian (och antingen Jon eller Linda+tjejerna) på Mora träsk. Jag tror Kian kommer tycka det är jättekul, han älskar ju Mora träsk! Precis som jag gjorde när jag var liten :)

Ne nu ska jag försöka vika lite tvätt medans grabbarna sparkar boll....

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Stackare, foglossning är inge vidare. Hade också de förut när jag jobbade men nu har det faktiskt gett sig lite ;) .. de gäller att vila. Halsbränna är heller ingen hit, fy skjutton vad jobbigt de är. Har du bara 2 veckor kvar? :O .. när är han beräknad att komma? Härligt när dom vill titta ut. Ha de gott. Kramar

2011-03-26 @ 16:00:27
Postat av: Carolina

Äntligen någon som tycker synd om mig! ;)

Ja det brukar bli värre med fogarna när jag gått mycket, får försöka ta det lugnt :P

Halsbrännan får jag bort med Rennie o den kommer som tur var inte allt för ofta.

Yepp 2 veckor kvar nu (BF 8 April), hoppas han vill titta ut snart! :)

Allt bra med dig? När är eran bebbe beräknad att komma?

Kram

2011-03-26 @ 17:37:49
Postat av: Maja

Rennie? har jag aldrig hört talas om. hehe. Jag använder Gaviscon men de smackar pyton. :) jaa jag träffade ju jon så kom på att jag redan visste när eran lille skulle komma, haha :) .. Våran är beräknad till 9 maj, så 1 månad efter er. Hoppas man slipper gå över. Här är allt bra! Hoppas ni också mår bra. Kramar

2011-03-27 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0