Bra helg!

I fredags var jag och Kian över till grannen och lekte en stund. Det var trevligt att komma hemifrån o vara lite social, även om det bara är typ 10 meter hemifrån ;)
Sedan var vi bara hemma o slappa framför tvn på kvällen. Jon satt på övervåningen och kollade "På spåret" och jag satt nere i vardagsrummet och kollade på "Let´s dance". Men nu ger jag nog upp det programmet, det är inget bra längre! Annat var det förr! :P

Lördagen vaknade jag upp ganska utvilad, brukar ha svårt att sova nu för tiden. Det var härligt väder ute så vi gick ut och lekte på baksidan en sväng. Vi passade även på att leta reda på en overall som kian hade när han var liten bebis, vi hittade inte bara den..hehe..utan 4 hela lådor fullproppade med kläder i små storlekar. Så nu har vi kläder så det räcker till nykomlingen. Håller på o tvättar för fullt! :)
Sedan kom Linda hem till oss och tog gravidfoton på mig och magen, Jon och Kian var också med på några. Det blev superbra bilder!! :) 
Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder nu för jag har nåt konstigt program på den här datorn så det funkar inte :(
Men jag ska försöka fixa det på nåt sätt.

Sedan for vi iväg till Marieberg och köpte en jacka till Jon, det var på tiden!! Han har haft sin jacka ända sedan vi träffades iaf och det var ca 4år sedan (o den var ful redan då!) :P
Efter det åkte vi till kumla och tillbringade kvällen hemma hos Johan, Linda, Ella och Jolie. Vi hade med oss oxfilé mm så vi käkade mat och sedan kollade vi finalen av melodifestivalen och den blev ju inte som någon av oss hoppades tyvärr...eller??..vänta nu!...Johan smygröstade ju på Erik Saade! ;D
Vi hade en väldigt kul och trevlig lördag! :)

Dagen började väääldigt seeegt, vi kom hem sent inatt (ca 01:00) och det var jag som skulle ta Kian imorse så att Jon skulle få lite sovmorgon eftersom han skulle spela fotbollsmatch idag. Kian vaknade 06:30, så det vara ju bara o kliva upp då :/
Men dagen har gått fort iaf. Kians farmor och farfar kom hit och lekte med lillfisen, sedan åkte vi och kollade när Jon spelade fotboll. Efter det var vi till Efesos (min och jons favorit restaurang!) där vi blev bjudna på mat..*mums* :)
När vi kom hem fick vi nog matkoma hela familjen och tröttheten smög sig på mer o mer.
Kian har precis lagt sig och jag funderar allvarligt på att hoppa till sängs redan nu.

Veckan som kommer har jag inget planerat ännu. Det hade jag iof inte den här veckan heller men det blev något varenda dag iaf...*gillar* ;)

Näe nu får det faktiskt bli sängen, har för jäkla ont i ryggen så hoppas att jag kan sova iaf :/


Tack för en trevlig helg alla inblandade! ♥

-Bye bye!





Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Carro! Vi får ta o ses någon dag, jag är ju också hemma nu :) ..



/ Maja (dagis) :)

2011-03-15 @ 19:52:37
Postat av: Lollo

Vore jättekul att se bilder på magen o Er! :)

2011-03-15 @ 22:45:26
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej Maja! Ja absolut, vore kul o ses någon dag! :)



[email protected]

2011-03-16 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0