Klara, färdiga, gnäll!

Nu har jag vart snäll några inlägg så idag känner jag att jag kan gnälla med gott samvete. Here it goes!
Jävla jobb! Jag fattar inte att alla problem lyckas sluta hos mig, folk gör fel som jag tvingas räta upp eftersom allt slutar på lagret. Samtidigt finns det folk som har mage att gnälla över små felplock. Färre arbetstimmar, fler problem och lika mycket att göra som vanligt, lös den ekvationen om ni kan.

Inte fick jag vara med i matchen på söndag heller. Känns inte som att jag kommer att ställa upp och inventera på min födelsedag när jag inte får spela några matcher. Visst, jag är inte bland dom sexton bästa i laget, jag håller ju knappt "bananer i pyjamas-klass" men jag tränar jämt och ligger i topp när det gäller att jobba in pengar till laget. Då borde man ju kunna få vara med när vi möter Grönbo som är ungefär lika bra på fotboll som Lasse Brandeby var i let's dance.

Medans jag ändå är på G: Varför envisas Mixmegapol med att spela The Cures "Friday I'm in love" på alla dagar UTOM just fredag? Det borde vara förbjudet! Och varför spelar dom fortfarande den OTROLIGT enerverande låten "Monday morning"? Den var ju usel långt innan dom spelat sönder den.

ICA maxi på en lönefredag, behöver jag säga något mer?

Jag köpte mig iaf en härlig kapten (Captain Morgan) som plåster på såren.

Nåja, allt är inte nattsvart. Tipsprojektet rullar på som en snöboll i nedförsbacke och Carolina köpte "Crysis 2" till xboxen, vad gör jag här undrar ni förståss då? Borde inte jag sitta med kontrollen i näven i skrivande stund? Nja, vi har ju familjekväll (jag sitter vid datorn och Carolina glor på Let's dance) men jag har ju hela natten på mig.

Dagens höjdare var förståss Mora Träsk-spelningen på club 700. Trots att Kian var lite för trött för att kunna njuta till fullo så hade han en toppenkväll. I den rådande trängseln fick både jag och Carolina öva upp våra yogafärdigheter och efter en knapp timme kännde jag mig redo att uppträda som ormmänniska på cirkus. Kian var lyckligast efteråt när vi köpte nya Mora Träsk DVD:er eftersom han har haft sönder dom gamla. Han skulle prompt hålla minst en skiva själv och stolt visa upp dom för förbipasserande.

Nu ska här drickas kapten och spelas xbox! Ciao!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0