Deprimerad

Alltså mitt humör brukar inte påverkas när det gäller ekonomin. Jon brukar vara den som gräver ner sig och surar när det är knapert. Men just nu är det jag som är den mest deprimerade pga dessa jä-la pengar, varför måste allt kännas så värdelöst o tråkigt när man inte har några pengar för? Det är en hel vecka kvar till barnbidraget och jag har -50kr på mitt konto och Jon har 22kr...o ändå har vi inte lagt pengar på nåt speciellt den här månaden. Vi får leva på knäckebröd o vatten en vecka nu, Kian får leva på makaroner så långt det räcker. O så får han sluta dricka så mycket mjölk :P
Heh ne i värsta fall får vi väl "nalla" ifrån sparkontot IGEN (inte så mkt kvar där heller dessvärre) Men man brukar ju alltid klara sig på nåt sätt.
Nog om det!!

Just nu har vi fredagsmys, eller det var meningen att vi skulle ha det iaf. Kian kollar film (Timon & Pumba) och snuttar på nallen. Jag sitter i soffan med datorn i knät och Jon går runt med Theo som är trött...
men nu ska jag sätta mig brevid Kian och titta på filmen med han ♥


Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Fy, det där lät inte bra :/ Hoppas situationen löser sig snarast!

2011-10-15 @ 02:19:13
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0