Stackars liten

Glömde ju slutknorren på resan igår, konungens återkomst så att säga. Det låter som storhetsvansinne men det var så det kändes när vi hade presentutdelning morgonen efter Parisäventyret. Jag hann rycka lite i resväskan och säga något i stil med "nu ska vi se vad pappa har med sig" innan Kian frågade vart djuren var.
-Det är bäst för dig att du har köpt djur nu, fyllde Carolina i.
Jag gjorde en mental high five med mig själv för SJÄLVKLART hade jag köpt djur i stora lass. Det var djur i hela huset när jag kom hem så jag antog att det föll i god jord. För att klargöra: Jag köpte plastdjur, jag tror inte ens att det är OK att ta med 12 vilda djur...tull och grejor, flygbolagspolicy.
Sen skrällde jag med att shoppa kläder till Carolina...coola strumpbyxor OCH en tröja...som passade..och uppskattades! Sug på den!
Det såg t.o.m ut som Theo gillade sin übersöta mössa så jag tycker att vi säger 3 av 3 möjliga!

Tyvärr drunknade all form av tacksamhet i oro över Theo. Lilla stackarn hade 40,5 graders feber och det blev raka spåret till USÖ för honom och Carro vid 22-tiden igår. Lyckligtvis var det inte allvarligare än en urinvägsinfektion men det är klart att det tar på en femmånaders bebis att genomgå massa tester mitt i natten. Nu är iaf lilla grisen hemma och på bättringsvägen.


Fick en fantastisk erotiskt laddad bild överskickad till mig från Annika B K, den föreställer mig när jag blir upphetsad över julgranskulor på mässan i Paris. Att dömma av min styva vänstra bröstvårta skulle man kunna tro att jag gillar julgranskulor JÄTTEMYCKET men så är INTE fallet, det är ett piercingminne.


Nu när både hemresor och Annika B K kommit på tal vill jag avsluta med ett statement: 
Annika, du är en fantastisk människa och jag hoppas att jag blir mer som du när jag blir stor....men om det blir någon nästa gång för hemresa mitt i natten så kör jag. Anledningen till att folk blinkade med hellyset mot oss var INTE att vi var baktunga pga. resväskorna och att vår ljuskägla därmed skulle vara högre än normalt. Det berodde enbart på att du slog av och på hellyset till synes på måfå. Att farbror blå stoppade oss lämnar jag däremot därhän, det kunde han hänt vem som helst.

Bon nuit!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0