Rader

Fullt upp! Har det inte vart fotbollsträning så har det vart champions league på TV och har det inte vart champions league på TV har det vart barn som inte vill sova och har det mot förmodan INTE vart barn som inte vill sova så har det vart SM-final i hockey...men nu är ju den slut iaf. Grattis Brynäs! Och skit på er Skellefteå! Osportsligare fjantar i ett bås får man väl leta efter. En huvudtränare som förklarar motståndarens alla framgångar med tur? Och en assisterade som uppviglar motståndare, fans och ja...alla? Töntar! kamma er!

I Garphyttan är det mesta sig likt. Sedan senast jag skrev senast har jag inte gjort så mycket. Det pratas en del om att få hulliganer portade från fotbollsarenor och med stöd av samma lag försöker Carolina få mig portad från att se ÖSKs matcher i TV soffan. Det kanske blev lite väl högljutt under matchen mot GBG men som supporter måste man väl kunna ställa krav på välbetalda spelare? Nick i stolpen när man praktiskt taget står innuti målet och nickar? Vad fan är det?

Mer då? Jag klumpar mig och gör illa mig. I måndags var jag sjukt taggad inför fotbollsträningen, jag var redo att göra livets träning. Det gjorde jag också, livets sämsta träning...som avslutades med ett snedtramp och en vrickad fot. Igår tog jag en Ipren och tejpade ihop mig själv litegrann (det liknade mer ett bandage än en tejpning) och gjorde en bra träning när jag förväntade mig fem snedpass och en ny stukning. Så det kan bli.

I samma anda siktade jag på fixa en bra lasagne trots att jag papercuttat mig på fingertoppen på höger långfinger. Resultatet blev smärta , svordommar, mer smärta och svordommar samt en halvdassig lasagne.
Det blir alltså inte automatiskt bra bara för att man inte har några förväntningar på sig.

Imorgon blir det lek och buslandet innan jag åker på fotbollsmatch. Det ska bli skönt att göra något annat efter jobbet, mina knän pallar inte att leka "arga lejon" en dag till i rad :)

/Jon


Kommentarer
Postat av: Lilian i USA

Skönt att det har lugnat ler sig lite nu :)



Som jag brukar säga antingen ska det vara bäst eller så ska det vara sämst här i livet. Absolut inget fjant där emellan. Så ditt sämsta träningspass rankas högt hos mig!



Arga lejon lekar kan göra knän otroligt ömma. Det har du så rätt i så :)



Njut av helgen! /L

2012-04-20 @ 03:13:50
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Det lugnar aldrig ned sig! Vila får man göra när man är död.



btw, alldeles för mycket tjat om boots i din blogg ett tag där. Alla vet ju att det är cowboyhatten det hänger på ;)



2012-04-27 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0