Den dynamiska duon

På fredag smäller det, familjen tar tåget till Borlänge men väl där går vi skillda vägar för kvällen. Jag och barnen åker hem till farmor och farfar medans Carolina ansluter till Sara för att göra staden osäker. Hur ska det sluta? Två i vanliga fall lugna individer som i varandras sällskap och med inverkan av alkohol förvandlas till en dynamisk duo eller tom en sk unstoppable force! Nu ska dom alltså utan insyn av "övevakare" släppas lös, det kan gå hur som helst men det är bara att hoppas på det bästa.

Carolina är väl förberedd, hon har vart på systemet och provat kläder. Detta leder till att bloggen återigen förvandlas till....MODEBLOGGEN! Vad är snyggast? Vad passar bäst? Borde hon ha något på sig alls? Hjälp Carolina!


1. svart klänning med nåt plagg som heter....något över axlarna


2. En annan svart klänning med litte glitter (?) högst upp


3. Same pose, different dress! Svart (igen) med lite guldigt grejs högst upp


4. Tuff svart (suprise,suprise) klänning (me like!)


5. Vit topp och jeans


6. SVART!!!...topp och jeans


7. ehh...svart top och jeans (vi kunde ha sparat färg och haft alla bilder i svart-vitt)


8. JA! Den är rosa! Äntligen en färg!

Och sist men inte minst en bild med Carolina utan käder! Va?!?...vaddå fick inte plats?!?...vaddå bortklippt?!? Jag fattar ingenting????

Imorgon är det stor avskedsföreställning då jag gör min sista träning med MIK innan övergången till Garphyttan. Jag siktar högt men räknar med magplask.

Ciao!


/Jon 

Kommentarer
Postat av: Lilian

Först röstar jag på naken sen röstar jag på nr5. vit topp och jeans. Fast det förstås. Allt klär en skönhet! Håll hårt i din kvinna. Kanske borde vankas bröllop snart så att du verkligen har henne i säkert förvar på både papper och i verkligheten? Bara ett litet tips :) Jag kan ställa upp som.. hum.. ää.. någon sorts dekoratörhjälp? Om ni vill ha hjälp av någon ganska så random alltså :)

2012-02-16 @ 03:20:55
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Anonym

1,3,6,=) Men Du var snygg i allt! vad ska JAG ha på mig då? =O Haha..



Jon du behöver inte vara orolig. Vi ska ta det såå lungt såå ;)

2012-02-16 @ 10:33:43
Postat av: Carolina

Hehe ja, lika lugnt som alltid ;)

2012-02-16 @ 12:41:32
Postat av: Jon

Det tror jag säkert...men det ska tilläggas att jag även tror på den fantastiska snömannen, tomtar, liv på månen och eskimåer ;)

2012-02-16 @ 19:25:46
Postat av: sara

Hahaha ;P

2012-02-16 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0