God Jul

Det tog ett tag, sen tog det ett tag till....och sen tog det ett tag. Men i torsdags fick Carolina äntligen sin julklapp, en rosa mysdress att mysa omkring i. Givetvis hade det att göra med att jag är alldeles för seg med att få tummen ur och sköt upp beställningen...och helt plötsligt var det slut på lager. Oväntat värre (eller?)


Så här mysigt kan Carolina ha det nu för tiden.


Melodifestivaltippningen gick inte riktigt in...extra jobbigt eftersom jag deltog i en tävling på svenska spel där man skulle lägga ett valfritt spel på melodifestivalen och motivera vad som är roligast med att satsa stålar på just detta evenemang.
"Gött att kunna tjäna pengar på något man har så bra koll på" skrev jag och lade en 100 på att Sean Banan skulle gå direkt till le grande finale! woa woa woaaaaa! (långnäsa-ljudet)
Hoppas att någon på svenska spel fick sig ett gott skratt, it´s on the house.

Idag har bygget av ett Kian-rum på övervåningen börjat med Carolinas pappa Conny som byggchef och med mig som assistent. Conny mätte, skruvade, borarade och sågade medans jag...höll i reglar...ibland, när jag inte bara stod som ett fån. Kian tyckte att det var otroligt faschinerade och frågade morfar minst hundra frågor innan han blev trött och somnade på soffan tillsammans med sin stora nalle. Nu är reglarna uppe och det kommer med största sannolikhet att bli...jävla bra!


En trött byggnadssupporter!

Sist vill jag rikta ett par arga ord till spotify som är så irriterande korkat att det inte fattar att jag vill ha fram sånger med "OneRepublic" när jag råkar skriva "One republic" med mellanslag. Jag skulle kunna rikta dom arga orden till mig själv som är för korkad för att fatta att jag skrivit fel men det skulle ju kännas aningen missriktat...och det skulle inte vara till någon nytta.
Hur som haver är jag väldigt nöjd med att kunna lyssna på OneRepublic på spotify eftersom jag tycker att dom är...jävla bra!

Provträning med Garphyttan på tisdag, spännande spännande!

Ciao!


/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0