Köttbullar...jävla bra!

Melodifestivalens första deltävling!

1. Sean Banana
Jävla bra! Han är ju bara för skön...lätt vidare!

2. Abalone dots
ehhh...jaha...sist

3. The Moniker
Konstig låt...men han är ju bra. Andra chansen.

4. Afrodite
Fel årtionde...men Kayo såg oväntat freeesh ut. Inte vidare.

5. Dead by april
Bästa låten, synd att dom är för taskiga på att sjunga live...ändå minst andra chansen.

6. Marie Serneholt
Vilken jobbig refräng...men hon är ju iaf sööt. Och jag vill å ha en sån dräkt. 5:a

7. Thorsten Flinck
Han har fan rätt när han säger att låten är för bra för att gå vidare, för det gör han väl inte. Men fan...själ!

8. Loreen
Cool låt, är det rätt forum? Slåss med Dead by april om direktplats.

Programmledarna...behöver jag säga mer?

Ringde och röstade på Sean Banan, värt det bara för att höra hans inspelade slinga. Kingen glider in!

hörs senare!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Jon

jag ändrar mig, Moniker INTE vidare någonstans!

2012-02-04 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0