Fortsätter på den inslagna vägen

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dålig karma. Jag försöker hjälpa till där jag kan och värna om mina medmänniskors väl. Ändå lyckades min iPhone slinka ur min hand ner på golvet med spräckt display som följd, precis när vi började komma överens. Jag känner redan hur jag saknar wordfeudandet.

Och som om inte det var nog så väller det in grejor på jobbet sammtidigt som det är tänkt att det även ska välla ut grejjor, jobbigt när man är lageransvarig. Funderar på att inrätta ett litet krypin i omklädningsrumet så att jag kan bo där närmaste veckan, det kommer bli en heeeel del att göra. Men jag ser ljuset i tunneln, idag var Carolina på infomöte för ett jobb på Willys hemma i Nora och på måndag är det dags för snabbintervju. Om det finns någon rättvisa i världen så får hon jobbet så att jag kan få stanna hemma och "vila upp mig".

Och som om det inte var nog, idag är det premiär för Winter Wipeout...och jag är inte med...den här gången heller. Jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag ska klä ut mig till för att få vara med. Om dom bara kunde berätta det så skulle det inte vara något problem för jag skulle ställa upp. Kan jag inte bara få vara meeeeeeeeed!!!!
Egentligen borde jag bojkotta programmet i protest...men det är ju bara för bra för det!

Jag får trösta mig med att Kian är så himla rolig. Glömde bort att berätta en liten detalj från när han var och lekte med Ella. Mitt uppe i allt tyckte han att dom kunde leka "fredagsmys" varpå han tog av sig brallorna:
"Nu kan vi ha fredagsmys!" utropade han överlyckligt.
Det känns som det här är ett bra tillfälle att dementera att vi kör fredagsmys "Ankeborg-style" (inga byxor, bara tröjor) på Garpvägen 56.

Låt mig avsluta med gårdagens visdomsord från Kian:
"En fjärt kan inte vara ett lejon, den är för tjock!"
Svårare än så behöver det inte vara, gott folk!

Nu ska jag kolla in wipeout med hatkärlek i bröstet...vad fan gör Christin Metzelder (eller vad fan hon nu heter) där? Måste hon förpesta det här programmet också!?!

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror jag dööör av garv =D Kian är Bäst =P Hahaha..

2012-01-25 @ 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0