Två formidabla segrar!

Inte bara en, utan två gånger lyckades jag under dagen besegra den fruktade wordfeud-demonen Carolina. Trots att hon är otroligt lurig och kan hugga på vad som helst lyckades jag även peta in ett snuskord i varje match. Jag tror att vi är uppe i ca 10-0 i matcher nu, jag måste ha otrolig tur i spel och hon måste få fantastiskt dåliga bokstäver. Eller hur är det nu, gumman? ;)

Imorgon flyr jag från verkligheten på mitt jobb till Formex-mässan. Våra inköpare har köpt in smått fantastiska volymer i förhållande till storleken på lagret och jag är inte säker på att mitt pusslande med platser kommer att räcka till den här gången. Kalla mig gammeldags men jag tycker faktisk att det hör till god sed att bjuda på två-tre fina middagar innan man drar över någon på det viset.

Hur som haver hoppas jag finna lite nya krafter medans jag vandrar runt bland fina saker och hänger med min arbetskompis Ernst.

Höll förresten på att halka dit i affären igår. Reflexmässigt sög jag in en förpackning med punchrullar och tog den med ända till kassan innan jag motvilligt skiljdes (skilldes...hur skriver man?) från den. Tur det med tanke på att det kommer hotfulla nyheter från nordväst om att Sara och Mackan kommit igång med sitt smala liv. 17 dagar utan sötsaker...ingen är mer förvånad än jag.

Besökarantalet ökar sakta men säkert igen...det är helt OK att berätta om bloggen för en vän. Jag lovar att inte ladda upp stötande bilder...på några dagar...

Ciao!


/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Utan sus i sju dagar försmäktar vi på denna Öööö /Pippi



Utan socker i två timmar skulle jag Döööö /Lilian



Förstår att du nästan halkade för punchrullarna. Jag skulle ha trillat och brytit (brytigt? hur skriver man det då?) båda benen.

2012-01-19 @ 03:58:59
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Lilian

*snus.

Såg att det blev fel. Ibland är jag uppmärksam. Tro det eller ej!

2012-01-19 @ 03:59:39
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0