My favourite dancer

Du har det, din granne har det och tjejen i kassan på konsum har det....och nu har jag det. Neeej, ingen smittsam sjukdom utan en favoritdansare förståss! Och jag är så glad för nu har jag också det! Hursa? Har inte alla en favoritdansare? Screw that!
Jag råkade...JA, JAG RÅKADE kolla på "So you think you can dance" medans jag zappade runt på alla mina 13 kanaler, precis när dom presenterade Tim Conkel. Med risk för att låta som Bert Karlsson men jag kände direkt att han hade det, sån jävla lirare:
http://www.youtube.com/watch?v=OMiH7Q5jEgc ...kan någon på ett enkelt sätt förklara hur man lägger in en länk så att det kanske bara står "Tim Conkel" istället för en hel jävla harang? Jag fortsatte kolla och övergav Tim för en annan stjärna: http://www.youtube.com/watch?v=33pInnukXlQ ...där skulle det stått Cyrus "Glitch" Spencer om jag vetat hur det hela funkar. Medryckande program det där, dokumentären om Kamprads gömda stålar var också bra...

Up next...så var peace and löööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0