Uj...hamnade jag här....

men då bjuder jag på bildregn från den senaste tiden då....
 
 
 
WILMA 1ÅR
 
Födelsedagsbarnet
"stora" barnen sitter vid eget bord och fikar
där har dem en sån där bra sak som man kan stänga in barnen i ;)
Theo vill kramas <3
 
 
 
MIDSOMMARAFTON 
Badsugna...!!
Äntligen fick dem bada :)
Theo ville också hoppa i....men det fick han inte...
.
de små barnen fick plaska och leka här istället :)
Dags att fixa iordning midsommarstången....
se så fin den blev....
Kian däremot han ville inte stå och se fin ut brevid någon Midsommarstång :D
Att få småttingarna att stå stilla/vända åt samma håll var inte lätt de heller.
Men sedan fick man ju tååårta...*mums*...
även Theo fick en bit :)
Dans runt Midsommarstången.
Ahhh...björnarna vakna, spriiiing!
Kian och Jonna gungar gungbräda....
jag fick också gunga, kul var det (tydligen!)
 
 
 
SEMESTERVECKA I BORLÄNGE 
Jag glömde bort att ta kort (tyvärr) men denna fick jag till iaf. Hehe.
Kian mumsar godis i sin fina koja....
Theo har varit och handlat med Farmor.
 
 
 
JONNA 3 ÅR:
 
Födelsedagsbarnet
La Cousine
 
 
 
THAT´S IT!
 
/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0