Check!

Jobbat - Check!
Fått tummen ur och bokat tid hos naprapat - Check!
Cyklat med barnentill konsum (mycket jobbigt samt tålamods- och tidskrävande) -Check!
Blivit nerbrottad av barnen 20 ggr om - Check!
Haft pannkaksmayhem -Check!
Fredagsmyst med Kian - Check!
Vikt all tvätt - Check!
Kört ett hårt träningspass - Check!
Städat undan dagens röra - Check!
 
Man får ändå en del gjort även om det inte alltid känns så, det går liksom per automatik. Nu är det helg igen och jag tycker ändå att jag betat av dom flesta tråkiga måsten den här veckan, därför var det med gott samvete jag åkte och köpte ett par extra öl till morgondagens fotbollsavslutning efter jobbet. Funderar på om jag kanske ska dra i mig en redig mängd pilsner...bara för att, liksom. Nu är det väl iof så att det troligtvis inte behövs så stora mänger för att bli rund under fötterna, jag kommer inte ens ihåg när jag tog mer än tre öl senast...
Och frågan är om jag klarar av att lyfta armarna tillräckligt för att föra flaskan till munnen. Jag lyckades nämligen sätta ihop en så otroligt bra spellista till träningspasset att jag peppades till att ta ut dom där extra procenten plus lite till. Det ska nog inte vara någon fara men jag tar med ett sugrör bara utifall.
 
Nu ska jag göra någonting jag gör alldeles för sällan...
 
Lägger mig i tid! - Check!
 
/Jon
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0