Nya TV-spel

Jag har inhandlat ett st "Borderlands 2" och ett "FIFA 13"...behöver jag säga mer?
 
Man skulle ju kunna tro att bloggens ägarinna skulle kliva in och ta ansvaret så länge men det händer ju tydligen inte. Därför får jag berätta om senaste tidens största besvikelse. I veckan var det gruppfotografering för barnen och jag lyckades övertyga Carolina om att Newcastletröjorna var vägen att gå. Jag satte ner foten och berättade för Carolina att vi kunde välja outfit för barnen vid varsitt tillfälle, givetvis ville hon välja till barnens singelkort. Besvikelsen? Efter två timmars letande tvingades jag ge upp tanken på att Theo skulle få vara finklädd, hans tröja var och är spårlöst borta. Anar jag en konspiration?
 
Annars är det som vanligt... förutom att jag planerat in Eddie Izzard på Friends arena i april. Det blir fantastiskt!
 
Jag har fått ett nytt smeknamn också. Förra veckan lagade jag mat och fick hjälp av Kian. Kian vispade så att det stänkte och jag bad honom lugna sig lite. Han tittade nedlåtande på mig och sa: "Ja, ers majestät"! Med den blicken! Och med den rösten! Frågan är om han visste om att han hånade mig?
 
Nu börjar project runway Sverige...så nu måste jag förflytta mig från den här TVn. Project runway utan Tim, I don´t think so!
 
/Jon
 

Kommentarer
Postat av: "farfar"

...Eddie Izzard....hm...nu blev jag lite avundsjuk

2012-10-02 @ 13:06:44
Postat av: Lilian

Håller helt med dig Ers Majestät. Inget project runway utan Tim!

2012-10-02 @ 18:10:05
URL: http://konstigalilian.blogg.se
Postat av: Jon

Jag la faktiskt ut en trevare på facebook och sökte sällskap eftersom jag inte direkt kom på någon att gå med, men det var först till kvarn på den och det gick undan. Att jag inte tänkte på att du också gillade honom, när jag tänker efter mins jag ju att vi såg någon föreställning med honom på TV men det måste ju vart 10-12 år sedan...minst.

Det här med Ers Majestät låter ju inte så illa i skriven form. Det är lite svårt att få till den nedvärderande klangen med bokstäver så jag tycker vi kör på det Lillian ;)

2012-10-04 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0