In med det nya

Nu händer det grejjor, jävlar i min lilla låda. Jag skulle kunna påstå att jag inte hunnit skriva på länge och det skulle nästan vara sant. Efter en sinnessjukt skön sommar är jag tillbaka på jobbet igen...och det har redan hunnit gå två veckor. "Ångest" kanske ni tänker men så är icke fallet. Det är bra stämning och jag förnimmer faktiskt en känsla av lugn och harmoni inom mig, tyvärr förnimmer jag också en känsla av ryggont men det är en annan femma.
Carolinas sommarschema är slut men trots det fortsätter det att rammla in tider till hennes, min och spagrisens stora glädje. Den lilla baksidan är dom dagarna hon jobbar kväll och jag efter en hård dags slit kommer hemm till ett par lagom trötta och griniga barn som ska matas, lekas med och nattas innan man kan gå vidare till disk och tvätt. Rätt gissat! Inga sömnproblem här inte!
 
Men vad är det för snack om "in med det nya"? Jo, för det första har vi varsin ny mobiltelefon. Jag har fått min nya telefon efter att ha skickat mitt gamla as i vägen en gång för mycket men inte en dag för tidigt och Carolina slarvade ner sin darling i toaletten. Carolina har givetvis iscensatten räddningsaktion för "her precious" och det finns förhoppningar om att den ska överleva men hon köpte ändå ned sig till att ha en likadan telefon som jag så länge. Sen var det ju det här med fula bilen... Skadorna bedöms vara så omfattande att den tagits ur drift. Med stor hjälp av min pappa har det letats fram en renault som Carolina inte behöver skämmas för när hon kör den. Stort tack pappsen!
Dessutom har jag spelat demot till nya FIFA...det känns skit!
 
Gonatt!
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0