Missat slut på det roliga

Idag spelade Garphyttans A-lag vad som kan ha varit säsongens sista match. Chansen till kvalspel finns men avgörandet ligger inte i våra händer. Men dagens 3-2 seger gör att vi fortfarande har en möjlighet... tråkigt nog var jag inte med. Imorgon spelar Garphyttans B-lag en avgörande match där seger med största sannolikhet betyder avancemang...tråkigt nog är jag inte med där heller.
En trilskande ljumske sätter stopp för mig och jag kan därmed summera säsongen för egen del: Miljöombytet har gjort mig gott. Jag känner att jag har fått chansen när det har gått bra för mig men dom missade träningarna och matcherna pga Carolinas jobbtider har förståss gjort det svårt i perioder. Formen har varit stigande och även om jag inte är nöjd så har det här året fått mig att tro på att jag fortfarande har minst en bra säsong kvar i mig. Att missa slutet på det roliga suger förståss otroligt mycket, men vad ska man göra.
 
Idag har Carolia vart krasslig och jag har vart trött pga upprepade väckningar under natten. Ingen av oss orkade stimulera barnen så vi åkte till Kumla för att dom skulle få leka av sig lite. Dom tre äldsta körde på medans Theo som redan på morgonen bestämt sig för att vara grinig hela dagen fortsatte med det. Linda lyckades lura Carolina att prova på sushi något som Carolina ångrade några tuggor senare. Själv lever jag fortfarande med mina förutfattade meningar om att sushi är äckligt...och jag står upp för dom! Om inte jag gör det, vem ska då göra det? Läste i aftonbladet någonting om att det någonstans serveras sushi med nakna brudar som uppläggningsfat. DET skulle vara ett sätt att få mig att ge den råa äckelfisken en ärlig chans men eftersom Carolina inte hade lust att slänga av sig kläderna och duka upp så fick det vara. Dålig stil, honey!
 
På tal om dålig stil så måste jag nämna mina kallingar som sakta men säkert börjar falla under gränsen för vad som är acceptabelt. Mer än var tredje par har "lufthål" som är så pass stora att hela eller delar av paketet hänger ut när man knallar runt i filsingarna...inte coolt. Investering nödvändig!
 
Gonatt!
 
/Jon

Kommentarer
Postat av: sara k

Haha ! Du är inte ensam om hål i kallingarna iaf ;P Markus har samma "problem" =D haha

2012-09-17 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0