Music maestro

Fram till igår kväll inehöll min playlist på spotify ca 500 låtar. Det var en playlist kantad med flera guldkorn som jag snubblat över av en slump, grävt fram ur mitt undermedvetna, eller hört på radio. Min playlist rensades kontinuerligt från sånt som jag gillat för stunden men tröttnat på vilket kvarlämnat en blandning av nyhetens behag samt mer eller mindre odödliga klassiker. Igår kväll lyckades jag, med god hjälp av min "smartphone" förinta min playlist...
blä...
Men det är bara att bita ihop och se det som en storstädning. Dom låtar jag inte kommer ihåg att stoppa tillbaka kanske inte måste vara med...eller så dyker dom upp ur det undermedvetna en vacker dag. Idag började det smärtsamma arbetet att bygga upp på nytt... Jag började med David Guettas - She Wolf som är svinigt bra. Sedna fortsatte jag med...Justin Bieber. Det är lite lustigt det där med Justin Bieber. Jag har hört talas om honom i minst  tre år men jag har inte kunnat koppla ihop honom med en låt förens i måndags. I vanliga fall borde jag med hjälp av mina förutfattade meningar ha hatat hans musik redan långt innan jag lyssnat på den. Han förefaller ju vara lite som en Eric Saade ver. 2.0 - mer kändis än artist. Men så var "As long as yo love me" precis hur bra som hellst...skräll!! Jag drar mig inte för att säga det - Jag gillar Justin Bieber.
 
Jag inser att det var ett tag sedan jag var visuell här på bloggen och därför slår jag till nu:
Detta är sannolikt en historisk bild...men av vilken anledning?
a - Det är sista gången jag poserar med båda barnen i famnen med tanke på att dom börjar bli redigt tunga!
b - Det är sista gången alla tre tröjorna är rena.
c - Det är första (och sista) gången jag har klarat av att få på båda barnen Newcastletröjjorna sammtidigt.
d - Alla tre är glada på bild
 
Det här är faktiskt inte en skulptur av mig. Tittar man noga kan man se att det är något som är alldeles för litet för att vara jag...nämligen magrutorna :/
Anledningen till att det står en vältränad gubbe med ett paket bestående av enbart tre kulor på våran badrumsspegel stavas inspi...eh...inspiration. Jag har sagt att jag ska vara i form till beach 2014 ett par år nu och skulle jag misslyckas 2013 så är det plötsligt sista chansen. Därför kör jag på redan nu, by any means...
Bli därför inte skärrade, fundersamma, oroliga etc. om ni kliver in i vårt badrum och får se en hyllning till minipenisen...det finns en sund förklaring.
 
På frågan om varför den övre bilden är historisk är alla svar mer eller mindre rätt. a är troligtvis mindre rätt medans b var så rätt som det kunde bli.
 
 
gonatt
 
/Jon

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin bild på mina fina grabbar! :)

2012-09-22 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0