Det gick inte riktigt som jag tänkt mig (igen)

Det har vart en lagom helg. Min mamma gjorde ett uppskattat besök och barnen hälsade på sina kusiner för att leka lite. So far so good. Men jag har vart trött och håglös och kännde att jag behövde avsluta söndagen med lite avkoppling. Lite Starcraft II innan läggdags skulle göra susen. Jag vet att min dator är långt ifrån den senaste och att prestandan inte gör någon avundsjuk men den brukar göra jobbet när det gäller enklare grejjor som att kolla på viaplay eller lira lite Starcraft. Idag hade den tyvärr ingen bra dag. Den var extremt slö, den hängde sig när jag startade spelet och när jag väl fick fart på den så valde den att stänga av sig själv mitt i den andra matchen för att uppdatera nåt jävla skit. Sen skulle virusprogrammet ha sin föreställning...för 35 minuters kvalitetstid var jag tvungen att sitta 1h och 15m....inte coolt! Efter att allt uppdaterat sig klart mådde den helt plötsligt så jävla bra, det var så dags då jag helt tappat lusten att rymdkriga och pötsligt var på dåligt humör.
 
Det är jag fortfarande. Jag har upptäckt att jag gillar amerikansk fotboll mer än vanlig fotboll och att jag längtar mer till NFL börjar än till champions league-finalen...behöver jag säga att NFL premiären ligger betydligt längre in i framtiden. Tvättmaskinen betedde sig obra och lämnade efter sig nåt kladdigt grejs på luckan...jag kände att jag var tvungen att skölja tvätten en gång extra vilket var jobbigt tidsmässigt. Dessutom har jag blivit tjock eftersom förkylningen inte släpper så pass att jag kan träna, men godis det äter jag som om jag fortfarande rör på mig varje dag. Mycket irriterande!
 
Gonatt!
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0