Gollum

Inatt böt Kian plats med Carolina som min sovkompis, tydligen finns det spöken på hans rum. Carolina klarade sig iaf helskillnad hela natten och det blev inte så trångt i sängen - sömn åt alla!
Inte nog med att vi har spöken på övervåningen, imorse när jag vaknade hittade jag Gollum under trappen. Kian väckte mig och vi skulle smyga förbi Theos rum...men Theo var inte där. Jag lyste med tefonen för att söka och bakom leksaksmotorcyckeln kröp han fram likt gollum vid sin underjordiska sjö.
-Theo? Har du sovit där inatt?
- Ja...tycken! svarade han yrvaket och pekade.
Han ville alltså ha första tjing på att åka nu när jag laddat batterierna på den...det fick han. Lättast vorde det om alla bara kunde sova i sina sängar.
 
Inte nog med att Newcastle tappade 1-0 hemma mot everton i veckan, man tvingades även sälja lagets bästa spelare och min personliga favorit Demba Ba till Chelsea. Idag förlorade laget dessutom i FA-cupen mot Championship-laget Brighton med 2-0...jag förutspår en lååång andra halva av säsongen. Men håller man på ett lag som förlorar ofta blir man åtminstone gladare när dom väl vinner.
Åh, Demba Ba gjorde två baljor för Chelsea i debuten...kul för han.
 
Idag börjar slitet mot Beach 2013 efter en tids frånvaro, jag orkar helt enkelt inte ta hänsyn till min eviga förkylning längre.
 
Gonatt!
 
/Jon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0