Vem hade anat?

Nu är det kul att skriva igen, vem hade anat det för en månad sedan?
 
Något som inte är lika kul är att Carolina kom hem igår kväll och hade dragit på sig magsjuka. Nu var hon ju ändå ute för att äta och dricka med sina kompisar så jag hade ju ändå räknat med att få sanera toaletten. Tydligen hade maten på kolgrillsbaren eller vad stället nu kan hetat vart rätt undermålig så det kan mycket väl vara det som spökar. Nu återstår det att se om jag kan återgå till jobbet imorgon eller om jag lär ta hand om familjen då förskolan är stängd.
 
När jag tänker efter mådde jag själv lite illa nu på eftermiddagen men det hade inget med några baciller eller virus att göra. Jag råkade bara få i mig lite sköljmedel när jag och grabbarna hjälptes åt att tvätta. Kian hällde i för mycket i behållaren och eftersom det sitter ett litet skydd för kunde jag inte gräva upp något med en skopa. Jag kom på den brilljanta iden att suga in lite i taget i ett sugrör, hålla det på plats med vakum för at sedan släppa ut det i slasken. Tyvärr gick det sakta och jag blev lite för ivrig...det skulle kunna ha hänt vem som helst.
Det smakar förvånansvärt gott, det är eftersmaken som är problemet...
 
Nu tar det här rekordinlägget slut, det är nämligen det inlägg som tagit längst tid per bokstav att skriva. Jag började för över en timme sedan och har vart distraherad av amerikansk fotboll samt hunnit med ett besök på konsum. Jag kan ju inte njuta wildcardfighten mellan Colts och Ravens utan götta! Beach 2013? Mañana!
 
Let´s go Ravens!
 
/Jon

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker också att det är roligt:-)

2013-01-07 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0