Vilket tjat!

Jaha?!? Nu ska det tydligen vara snö igen, eller?!? Jag är förvisso en stor förespråkare för snö på vintern, sol på sommarn och regn på hösten...som det ska vara. Men nu när min fantastiska snökoja redan smält ihop till ett ihåligt skrutt så kan det lika gärna få vara. Vi får se om jag skottar uppfarten eller om jag väntar till våren tar hand om det.
 
Snökaoset förde ju med sig en rejäl seriekrock och man kan ju inte låta bli att förundras över hur 100 fordon i halkan inte tar det lugnare än vad man gjorde.
En 22-årig städerska snor ett tåg och kör igenom en husvägg?
En idiotjävel skär oprovocerat en okänd människa över halsen vid Myrorna i Västerås?
Vad är det med folk nu för tiden?
 
Här hemma är barnens tjat för tillfället den enda galenskap som pågår. Theo har precis lärt sig att säga nej när någon säger jo och tvärt om. Givetvis hakar Kian på och det handlar om precis ALLT!
"Nu ska vi äta Theo" Nä - Jo - Nä - Jo - Nä - Jo.....
"Ska vi titta på Dora Theo?" Nä - Jo - Nä - Jo - Nä - Jo...
Det spelar ingen roll om dom egentligen är överens, dom tycker det är så kul att driva pappa till vansinne och därför fortsätter dom i oändlighet. Gud vad jag behöver den där hotellnatten i Sthlm i helgen...
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0