Valsan ä bra

Stela ben från i lördags, 5min efter frukost = håll deluxe, runkeeper fuckar, 8 tunga km i spåret. Mellsta - got to love it!
 
Jag och barnen har tagit oss till Borlänge för lite välförtjänt avkoppling. Vi siktar in oss på god mat och mycket bus.
 
Efter den plågsamma morgonrundan i Mellsta begav vi oss till Valsan, och vilken gulddag vi fick. Jag o
ch Kian hittade mängder av smultron, vattnet va
r nästa
n ljummet, änderna fick äta sig mätta på kex och gav sjutton i att bita någon den    här gången. Vad mer kan man önska än en fridfull dag i solen?
 
Väl hemma han vi med jordgubbar, en fotbollsmatch som utmynnade i "jaga" samt lite muffinsbak...behöver jag säga att barnen var tämligen lättsövda?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0