Kläder efter väder

Idag körde jag en specialare. Istället för att klä mig efter väder som brukligt är klädde jag mig efter devisen "kläder efter det väder jag skulle vilja att det var". Till jobbet i jeanshorts, t-shirt, sandaler och solbrillor alltså. Mitt klädval påverkade förvånansvärt nog inte väderleken nämnvärt. Jag tyckte mig se en ljusglimt på hemvägen men den förbyttes mot mörka moln när jag styrde mot Garphyttan, det var som att köra raka vägen mot Mordor.
 
Åh, här kommer det bilder från liseberg tagna med min dåliga mobilkamera
 
Carolina blir arg när jag rör mig för att ta kort i Lisebergshjulet
 
Men vi hade trevligt också
 
30mm - 1,5 timme. I say no more!
 
Blommor i min lilla ros favoritfärg
 
Det här skulle kunna vara konst...men det är det inte.
 
Utsikt
 
 
 
Det fanns roligare bilder men dom fick tydligen inte vara med för Carolina.
 
Gonatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0