En vanlig sketen Måndag..??

....det började väl som en vanlig tråkig Måndag. Men när jag kom hem efter jobbet på kvällen så tyckte Jon att jag skulle gå upp o bada. Jag fick ju nätt o jämt komma innanför dörren innan han schasade upp mig......
o där hade han fixat med tända ljus, avslappnande musik, fruktfat och ett varmt skönt bad till MIG! ♥ 
Jag som trodde det var slut på överraskningar efter helgen blev ju VÄLDIGT glatt överraskad kan jag säga :)
Och han sa att det var det som var meningen, eftersom jag hade varit så frågvis inför helgen så tyckte han inte att det hade blivit en sån överraskning som han hade tänkt. Men nu fick han till en övveraskning utan att jag anade någonting ;)
  
♥ Helt underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Sara k

Vilken snäll karl du har =)mysigt .

2013-11-06 @ 12:46:42
Postat av: Carolina

Ja han är bra han!! :)

2013-11-06 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0