Mest bilder...

blir det när jag bloggar, men en bild säger ju mer än tusen ord ;)


Igår hade jag fixat en överraskning till Jon när han kom hem från jobbet....
 
ville ge tillbaka lite vardagslyx....
 
med lite manligare "fruktfat". Ölkorv, rökt ost, naturgodis och en Strongbow.
 
Det blev uppskattat :)
 
Igår blev jag äntligen klar med Kians polisstation....
fin blev den ;)
 
 
 
 
Idag har vi varit till verkstan med bilen, hälsat på min mormor Dagny och varit till biblioteket och lånat böcker
 
 

Jag har släpat fram råsaftcentrifugen som stod längst in i skåpet......
så nu blir det mycket goda fruktjuicer på mornarna...mums!
 
 
 
 
/Carolina
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Vad gulliga ni är mot varandra =D

2013-11-13 @ 12:31:11
Postat av: Farmor

Jag tycker också att bilder säger mer än ord.
Längtar efter Er. Kram till Er alla

2013-11-13 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0